Veelgestelde vragen

  • Waar kan ik punten op mijn pas besteden?
    • De IN ZEIST spaarprogramma punten zijn te besteden bij de deelnemende bedrijven in Gemeente Zeist.
  • Wat kost de ZEISTER pas en waar kan ik hem kopen?
  • Heeft de ZEISTER Pas een starttegoed?
    • Nee de ZEISTER Pas heeft geen starttegoed
  • Krijg ik korting met de ZEISTER Pas?
    • Je kunt punten inwisselen tegen korting en winkeliers en bedrijven kunnen extra korting geven aan houders van de ZEISTER Pas. Op welke wijze daar invulling aan wordt gegeven, is aan de creativiteit van de  ondernemer. Zo veel mogelijk worden de acties vermeld op deze website.
  • Mag iedereen mijn kaart gebruiken?
    • Nee, de kaart is persoonlijk. Dat is om misbruik tegen te gaan en je kunt dus gevraagd worden om je te legitimeren.
  • Kan ik met meerdere mensen samen sparen?
    • Ja, dat kan. Je kunt in je account verschillende passen aan elkaar koppelen.
  • Hoe kan ik mijn IN ZEIST Spaarprogramma opzeggen?
    • Je kunt je IN ZEIST Spaarprogramma opzeggen via je account of door een mail te sturen aan info@inzeistpas.nl
  • Wat moet ik doen als ik mijn ZEISTER PAS ben verloren?
    • Als je de IN ZEISTER Pas bent verloren, blokkeer dan zo snel mogelijk je account. Je kunt dan het saldo laten overschrijven op een nieuwe pas. Stuur een email naar info@inzeistpas.nl Denk ook aan de parkeerfunctie van de Gemeente Zeist, deze kunt u laten blokkeren via Stadsparkeren
  • Wat doet IN ZEIST organisatie met mijn gegevens?
    • De gegevens worden alleen gebruikt voor de administratie en het op de hoogte houden van (nieuwe) spaarmogelijkheden en acties. De gegevens worden beschermd volgens de wet op de privacy en de partner van ZEISTER Spaarprogramma, de Loyalty Group, is aangesloten bij het college bescherming persoonsgegevens.
  • Kan ik mijn gegevens inzien of wijzigen?
    • Door in te loggen in je eigen account kun je al je gegevens inzien en aanpassen.
  • Waar kan ik zien hoeveel punten ik heb?
    • Je kunt zien hoeveel punten je hebt met behulp van de saldochecker die kunt u vinden op www.inzeistpas.nl en op de INZEIST app.
  • Kan ik de gespaarde punten direct gebruiken in dezelfde transactie?
    • Nee, gespaarde punten kunnen niet direct gebruikt worden in dezelfde transactie.
  • Krijg ik punten over een aankoop die ik (deels) met punten betaal?
    • Nee, je krijgt geen punten over een aankoop die (deels) met punten is betaald.
  • Hoe kan ik iemand een ZEISTER cadeaukaart cadeau doen? 
    • Je gaat naar een van de deelnemende bedrijven of instellingen en je koopt een IN ZEIST Cadeaukaart (de Cadeaukaart kost € 1,00) met de waarde die jij erop wilt hebben. Voorbeeld: je wilt € 20,00 cadeau doen en laat dit om zetten in 2.000 punten op de IN Zeist Pas. Je betaalt dan aan de winkelier € 21,00. Dit kun je bijvoorbeeld doen voor een verjaardag of aan iemand die je uitnodigt om een keer Zeist te komen bezoeken.
  • Zit er een geldigheidsdatum op de ZEISTER Pas met Spaarprogramma en/of het geschonken tegoed?
    • Het tegoed op de ZEISTER Pas is onbeperkt geldig zolang het spaarsysteem loopt. 
  • Kan ik als werkgever de ZEISTER Pas met een geld bedrag cadeau doen aan mijn personeel?
    • Ja, dat kan. Op de ZEISTER Pas kan een tegoed worden gezet als kerstcadeau of als blijk van dank. Jaarlijks worden er duizenden euro's uitgegeven aan landelijke cadeaubonnen. De ZEISTER Cadeaukaart combineert het gevoel van een cadeau met een lokale besteding. Werkgevers kunnen hierover contact opnemen met de IN ZEIST organisatie, stuur een e-mail naar info@inzeistpas.nl
  • Hoe en waar kan ik een cadeaukaart opwaarderen?
    • U kunt bij elke deelnemende winkel of organisatie elk gewenst bedrag in puntentegoed op een ZEISTER Cadeaukaart laten zetten.